Werken bij HYTORC

De merken HYTORC, BoltSafe en BoltClean staan voor innovatie, uitdaging en klantgerichtheid. We leveren al meer dan 50 jaar hydraulische, pneumatische en elektrische momentsleutels voor de industrie. De merken BoltSafe en BoltClean bestaan ongeveer 20 jaar. Met BoltSafe richten we ons op het meten van boutkracht en met BoltClean houden we ons bezig met het machinaal reinigen van schroefdraad op bouten en moeren. Dat maakt ons dé branchespecialist op het gebied van boutverbindingen. Een belangrijke kernwaarde binnen onze organisatie is het vergaren en delen van kennis. Onze gereedschappen worden vooral gebruikt bij industriële boutverbindingen. Het gaat om specialistisch equipment waarvoor niet zomaar een alternatief is geregeld. Daarbij hebben we bij HYTORC een open cultuur met saamhorigheid en een echte teamspirit om maatwerk voor onze klanten te leveren. Onze collega’s omschrijven elkaar als behulpzaam en betrouwbaar.

We zijn altijd op zoek naar getalenteerd en ambitieus personeel voor verschillende functies! Open sollicitaties zijn daarom altijd welkom. Heb jij een technische opleiding of heb je affiniteit met techniek? Neem dan contact met ons op.

HYTORC Team

Vacatures

Vacature Technisch Accountmanager (Antwerpen, Oost- en West-Vlaanderen)

Ben jij iemand die altijd streeft naar het maximale resultaat? Heb jij een technische achtergrond en beschik je over uitstekende...

Vacature Monteur verhuur / Logistiek Medewerker

Ben jij op zoek naar een afwisselende baan waarin geen dag hetzelfde is? Dan is deze combifunctie als monteur verhuur...

Vacature Monteur

Voel jij je helemaal thuis in de techniek? Zou je het geweldig vinden om te kunnen sleutelen aan diverse machines...

Open Sollicitatie?

Enthousiast geworden, maar jouw ideale baan staat er niet tussen?. Mail of bel in dat geval met Colette van HRM, zij beantwoordt je vragen graag. Mail naar hrm@hytorc.nl of bel 06 52393297.

Vacatures

Op het moment hebben we geen vacatures, maar dat mag de pret niet drukken. Open sollicitaties zijn immers altijd welkom! Heb je altijd al willen werken bij de leukste boltingspecialist van de Benelux? Of pas sinds een paar minuten? Neem dan contact met ons op. Bellen of mailen, wat jij wil. 

Meer informatie?

We kunnen ons voorstellen dat je naar aanleiding van deze vacature nog vragen hebt. Bel in dat geval met Colette van HRM. Zij beantwoord je vragen graag. Bel 06 52393297

Vacature: Financial Controller

Als financial controller ben je, samen met nog een (parttime) collega, verantwoordelijk voor het beheren en uitvoeren van alle financiële activiteiten binnen ons bedrijf. Je rapporteert rechtstreeks aan de directie en werkt nauw samen met andere afdelingen om de financiële processen te stroomlijnen en te verbeteren. Eén van je kerntaken is om de financiële gezondheid van het bedrijf te waarborgen o.a. door middel van nauwkeurige rapportages, analyses en advies.

  • Het verzorgen van de administratie voor de IBTS-groep. Onze Belgische vestiging maakt hier ook deel van uit.
  • Het (verder) digitaliseren van allerhande processen binnen Finance en alle cijfers inzichtelijk maken in analysesoftware als PowerBI. Je zult hierin de kartrekker zijn.
  • Het boeken van inkoopfacturen, bankafschriften, kostendeclaraties. Tevens zorgdragen voor de debiteurenbeheer.
  • Periodiek opstellen van interne rapportages en prognoses ten behoeve van de directie.
  • Het verzorgen van de fiscale aangiften zoals BTW en ICP.
  • Contact onderhouden met de Nederlandse en Belgische accountant en banken.
  • Assisteren bij de ontwikkeling van de jaarlijkse budgetten en prognoses.
  • Valutabeheer ten behoeve van inkoop en verkoop.
  • Beheren en bewaken van de cashflow.
  • Het opstellen van het balansdossier ten behoeve van de jaarrekening.

Wat wij van je verwachten

We zoeken een gedreven en ervaren professional die zich thuis voelt in een dynamische omgeving en een positieve bijdrage kan leveren aan ons bedrijf. Tevens vragen we:

  • Een HBO werk- en denkniveau, een afgeronde opleiding op het gebied van Accountancy of Bedrijfseconomie (HEAO of SPD). De kennis mag ook zijn vergaard middels werkervaring.
  • Minimaal 3 jaar werkervaring in een financiële (soortgelijke) functie.
  • Ervaring met Microsoft Dynamics AX is een pré, Microsoft Excel en met analysesoftware zoals PowerBI is een vereiste.
  • Een hands-on mentaliteit. Je bent niet bang om initiatief te nemen en zaken zelfstandig op te pakken.
  • Je bent accuraat, nauwkeurig en analytisch ingesteld.
  • Communicatief vaardig; je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal; je communiceert ook met internationale klanten en leveranciers.
  • Je bent pragmatisch en oplossingsgericht!
  • Je bent sterk in planning en organisatie waarbij je zorgdraagt voor het behalen van deadlines.
  • Je kunt goed zelfstandig werken, maar vindt het ook prettig om in teamverband aan verbeterprojecten deel te nemen.

Wat bij bieden

  • Een uitstekend salaris afhankelijk van je kennis en ervaring.
  • Een functie voor 32 tot 40 uur per week in een groeiend bedrijf.
  • Alle ruimte om jezelf verder te ontwikkelen door ervaring en opleiding! We investeren graag in jouw persoonlijke ontwikkeling.
  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals reiskosten vergoeding, een pensioenregeling bij Aegon.
    25 vakantiedagen en de mogelijkheid om gebruik te maken van onze ATV-regeling (6 extra dagen).
  • Flexibele werktijden en de mogelijkheid om een dag thuis te werken.
  • Enthousiaste en betrokken collega’s waarvoor we jaarlijks een barbecue en bedrijfsfeest organiseren.
  • Vanzelfsprekend zorgen we dagelijks voor koffie en vers fruit!

Meer informatie?

We kunnen ons voorstellen dat je naar aanleiding van deze vacature nog vragen hebt. Bel in dat geval met Colette van HRM, zij beantwoord je vragen graag. Bel 06 52393297